marți, 6 ianuarie 2009

INCEPUT de AN ... ( + episodul 2 din cum sa faci bani ) - 2 in 1

Anul asta a inceput bine ....
-cu o petarda explodata in picior ( la mai putin de 3 minute dupa 12) care a gaurit pantalonii mei preferati. Lucrurile astea nu mai conteaza ... nimic nu-ti poate strica revelionul .... ca doar e un eveniment ce merita sacrificii.

-ce dimineata frumoasa astazi ... Mergeam cu Donny la scoala, amandoi indeajuns de lenesi ca sa trecem Dambovita pe jos ca doar am jucat Conquiztador toata noaptea.
Solutia ? Luam masina !
Scot cheia convins si incerc sa-mi amintesc unde am parcat acum 2 zile. Imi amintesc ca am vazut-o aseara inghetata pe splai ... bine plasata pe bordura (chinuit, caci bordura e inalta si nu mi-as fi dorit sa deranjez nici traficul nici sa deranjez vreun pieton). Ma uit la locul cu pricina si .... locul gol .
Mda .... masina nu mai era. Primele 5 secunde a inceput sa-mi bata inima tare ... pana am alungat gandul ca ar putea fi furata. Urmatoarele ore mi-au sarit toti dracii gandindu-ma ca trebuie sa scot din buzunar 7-8 mil pentru ridicarea masinii .

Nu mai trebuie explicat ca nu avem unde sa parcam. Nu trebuie explicat nici ca avem locuri date de catre Politehnica dar sunt ocupate de cocalarii din Bucuresti care o ard prin Maxx, Dumars etc...( deoarece aici pot prinde niste provinciale mai credule care sunt impresionate cand vad o cheie de BMW pe masa si se deschid la 120 de grade unghi, chiar daca BMW-ul ala a costat cat un Oltcit si merge ca un tractor pregatit sa se dezmembreze - sigla conteaza -).

Dar e interesant cum se fac bani in Romania.
Pana la urma noua ne ridica masinile: SC. ILCOR AUTO ECO S.R.L

Ce trebuie sa faci pentru asta ?

1. Sa ai sau sa cumperi un teren la marginea Bucurestiului (de altfel mi-am recuperat masina din Chiajna )
2. Sa cumperi niste camioane pentru tractat( sau sa faci "tunning" adaugand o macara unora ce ar trebui scoase din uz )
3. Sa angajezi niste salahori (de preferat rrrromani) ca-s ieftini si tupeisti :)
4. Si sa fii ruda cu cineva de la primarie ( sau sa dai spaga ) ca sa fii tu ala autorizat sa ridici masini

NUMAI AVANTAJE :

-piata nu va pieri NICIODATA caci locuri de parcare nu vom vedea in Bucuresti ( de altfel Oprescu a declarat ca traficul nu este o prioritate pentru el - el vrea sa bata recorduri - cel mai lung salam etc ... )
-investitia este una relativ mica ( avand in vedere ca se amortizeaza imediat )
-poate fi patron si o maimuta dresata bine

DEZAVANTAJE:

Singurii cu bun simt din toata povestea asta au fost Rrrrromanashii nostri care fac munca efectiva si care stiu ce inseamna sa spargi 8 mil degeaba. Cica: " Eu le-am spus baietzilor din regie sa dea vestea ca ne pun astia sa ridicam masinile de pe bordurile Dambovitei "

solidaritate si numai bine ....

Niciun comentariu: