miercuri, 7 ianuarie 2009

La multi ani ...

Pentru ca ziua asta numeste oameni importanti pentru mine ... scriu acum acest blog gay.

Nu pot sa scriu ce as avea de spus dar urarea vine pentru cei numiti si pentru prietenii mei nenumiti care se simt si se sarbatoresc azi :

- domnu' Mul -pentru ca francezii nu stiu ce e aia petrecere ca pe la noi ...( ti' pupa tata)
- dom'soara Mul - pentru ca "La steaua" nu mai e o simpla poezie
- Bumble Ionel -pentru ca minorele mai au de invatat cum sa petrece si tu mai ai de invatat cu se ...
- Micnea Ionutz - pentru ca au gresit astia numele pe certificatul de nastere ( mi amor)
- Ioana Ioana -pentru ca ceaiul are alta aroma cu putin Pristav' si furia neagra e mai furioasa de cand asculta muzica ta
- Piutz - pentru ca am uitat de atatea ori dar acum nu mai uit

Nota: Ordinea este una aleatoare . Rog pe cei ce nu au fost strigati la prohod sa priveasca in aceeasi masura filmuletul :)

http://www.youtube.com/watch?v=UeypOvsY91Q

4 comentarii:

omul spunea...

Multumim multumim! Familia sarbatoreste in stil japonez, adica prin munca:):)
Te pup mult de departe.

Doamna Brebenel spunea...

mersi pis
sunt ionutz in inima. ce-ti trebuie pe buletin.
io ma jur ca m-au bagat in cazan.
io nu mai tin minte, ca eram beat.
da mama zice ca da.
si mama, mama e o doamna.

stranger spunea...

sesiune..totul e boring asa ca intru putin pe net sa vad ce mai e nou..din una in alta dau peste blogul lui zana...hmm interesant :), dar cand vad "La multi ani" imi aduc aminte ca a uitat de ziua mea..a uitat ca sunt o ioana.. dezamagita imi dau seama ca si eu am uitat de sf stefan.. so..la multi ani zana:P

zana spunea...

la multi ani ioana ... numai ajuta-ma putin cu un mail ceva mai explicit